Paylaşımlarınızı hangi gün yapacağınız kadar hangi saat diliminde yapacağın da önemli. Fakat işin püf noktaları doğru günde, doğru zamanda içerik girmekle sınırlı değil. Siz hedef kitlenizin ilgisini çekemediğiniz sürece, paylaşım zamanınız da önemini yitiriyor. Panik yapmayın. Bu konu ile ilgili de bir takım numaralar var. Aklıma gelenleri hemen sıralayayım :
A] İleti uzunluğu : Mümkün olduğunca 80 karakteri geçmeyecek yazı paylaşın. Kampanyanız, ürününüz, hizmetiniz her ne kadar komplike olursa olsun, bunu 80 karakterlik bir spotla özetlemeye gayret edin. Buna alışırsanız, Twitter’da da başarı gelecektir.
B] İçerik sayısı : Günde bir ya da en fazla iki, haftada ise 7 içerikten fazla girmeyin. Fırsat eşitliği olan bir platformda, siz her nasıl istediğiniz kadar içerik girebilirseniz, izleyiciniz de bıktırdığınız anda sizden vazgeçebilir.